sobota, 3 grudnia 2011

Tak na początek ;)

Jak w tytule: dopiero zaczynamy, a więc cierpliwości. Dzisiaj taka krótka notka, bo już nie mam siły. Po całym tygodniu jestem padnięta, ale w końcu WEEKEND! Dzisiaj  7 lekcji i jak zwykle w piątek jesteśmy ostatnimi, którzy zostali w szkole:( Wracając-na naszym blogu tematy będę na ogół podzielone, ja:moda, outfity, kosmetyki itp, a Wera:muzyka, książki i gotowanie. Taa.. my i nasze eksperymenty kulinarne, ale obiecujemy, że jak dodamy jakiś przepis to sprawdzony i bez obawy-nie zatrujecie się. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, mam nadzieję, że wytrwamy jak najdłużej. A na razie to tyle; idę jeszcze poczytać(Naznaczona-świetna książka) i potem spać. Jutro na pewno jakaś dłuższa notka, może z outfitem znowu dodana przeze mnie, bo Wera tymczasowo ma remont pokoju, a jutro Iława-turniej. No to powodzenia i dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz