wtorek, 27 grudnia 2011

No i po świętach ;(

Hej. Co tam u was? Jak po świętach? No to taak:
Ja święta spędziłam bardzo miło. Wigilia była u moich dwóch babć, więc najpierw poszłam do jednej, a potem do drugiej. U teej pierwszej bardzo miło. Podzieliliśmy się opłatkiem, zjedliśmy wspólną kolację, prezenty no i pośpiewaliśmy kolędy. Lubię najbardziej takie rodzinne święta. A u drugiej babci był mój prawie siedmioletni siostrzeniec. No to mój tata przebrał się za Mikołaja. mały jak najbardziej uwierzył i był zauroczony Mikołajem. Myślę, że zapamięta tą przygodę do końca życia i będzie ją miło wspominał. A co do prezentów to dostałam: słuchawki, conversy, karaoke, płytę Rihanny Talk That Talk, kubek, kasę, bluzę no i mnóstwo słodyczy.

A pierwszy i drugi dzień świąt to oba spędziłam podobnie. Rodzinnie, a to najważniejsze. Spacerowała, oglądałam też różne różniaste filmy. Najbardziej jednak podobał mi się KOŃ ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA. Film godny polecenia dla wszystkich miłośników koni lub jakichkolwiek zwierząt. Przez całe święta brakowało mi śniegu, który mi jeszcze bardziej daje je poczuć. Mam nadzieję, że spadnie jak najszybciej.A dzisiejszy dzień spędziłam równie miło. Najpierw trening, a potem poszłam na orlika z Klaudią i Karoliną. Było fajnie, ale właściwie nic się nie działo, bo mało osób było. A od środy do piątku bardzo pracowite dni, gdyż jadę na turniej do Malborka. Nie chcę mi się chyba przede wszystkim dlatego, że jest to turniej od razu po świętach. Trudno. Mam jednak nadzieję, że szybko zleci i miło spędzę czas z koleżankami. Trzymajcie kciuki za jak najwyższe miejsce. No i jeszcze sprawa SYLWESTRA. Mam nadzieję, że będzie to najlepszy Sylwester w moim życiu. Najprawdopodobniej przyjdzie do mnie Iśka na nockę, ale nie wiadomo czy rodzice jej pozwolą. Trochę pooglądamy filmy, pośmiejemy się i jakoś zleci do tego 2012 roku. Możecie czekać na notkę po północy, którą napiszemy wspólnie i na pewno będą jakieś zdjęcia. Dobra ja kończę. Pa, Wera.

Jeszcze pytanka. ZNACIE JAKIEŚ FAJNE FILMY, KTÓRE MOŻNA OBEJRZEĆ W SYLWESTROWĄ NOC? A JAK U WAS PO ŚWIĘTACH? CO PRZYNIÓSŁ MIKOŁAJ? ;D

3 komentarze:

  1. Słuchawki i conversy super, a płyta Rihanny to na pewno dobry traf Mikołaja ;) Ja sylwestra spędzam z Pinką, ale nie wiemy jeszcze u której, zaproś nas! haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słuchawki :)

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń